A big deal

H&M doet z’n best om duurzamer te worden en wil een voortrekkersrol pakken in de verduurzaming van de grote modemerken. Daarom besloten we tijdens Black Friday een statement te maken door alle winkels te sluiten en een campagne te lanceren die mensen op het verkeerde been zet.

We lanceerden een campagne met de boodschap: A Big Deal 65%. Mensen dachten dat het om korting ging, maar in werkelijkheid leidde het naar een landingspagina met deze video hieronder waar de duurzame missie én de inmiddels behaalde resultaten worden uitgelegd: 65% duurzame materialen op dit moment, 100% duurzame materialen in 2030.

Credits

Bureau: Shoq

Concept: Boudewijn Bosman, Glenn van de Dood

Creative direction: Alexander Kosman

Campagne: Allard Jaspars, Obeth Pattipeilohy, Liesbeth Maliepaard

Video: Alek Bruessing

Design: Niya Raeside, Boris Rijksen

Vorige
Vorige

Met de stroom vooruit - Liander

Volgende
Volgende

Kappen met die cupzooi! - De koffiejongens